Beaucoup de conditions de santé différentes peuvent affecter les nerfs, les muscles, ou les flux de sang qui est nécessaire pour avoir une érection. Le diabète, l'hypertension artérielle, le durcissement des artères, les blessures de la moelle épinière, la sclérose en plaques peuvent contribuer à ED. La chirurgie pour traiter la prostate ou de la vessie problèmes peut également affecter les nerfs et les vaisseaux sanguins qui contrôlent une érection. Où commander viagra suisse vous avez trouvé une #pharmacie en ligne ici http://trendpharm.com/ viagra. Le principal symptôme de l'éjaculation prématurée est une éjaculation incontrôlée soit avant ou peu de temps après un rapport sexuel commence. L'éjaculation se produit avant que la personne le souhaite, avec une stimulation sexuelle minimale. Una disfunción eréctil puede ser el resultado de afecciones y enfermedades, medicación o estilo de vida. En primer lugar, es un problema físico. A menudo, factores psíquicos como el estrés y el miedo ayudan a mantener o empeorar los problemas eréctiles. Compra priligy generico en ergentina saber cuál es el medicamento ideal para usted depende de diferentes factores.

Translator

Facebook

Belgian Gentlemen Driver’s Club 2012 / Croix-en-Ternois (F)

Paisse en Kevers na een ronduit schitterend weekend

Onder een heerlijke zon was de Belgian Gentlemen Driver’s Club 2012 al halverwege het seizoen op het circuit van Croix-en-Ternois, in het noorden van Frankrijk. Twee manches van twee uur maakten de dienst uit en een samenvoegen van de twee wedstrijden zou voor een eindresultaat moeten zorgen. Tijdens de kwalificaties waren Matty Zadnikar en Marc Neyens (BMW M3 E36) de enige die onder de minuut konden duiken en zij behaalden dus de pole-positie, voor de eeuwig snelle Golf van VW Golf II van Tony Kevers en Grégory Paisse, meteen ook de snelste in klasse D. De absolute verrassing kwam op naam van Yvan Muller (Mini Cooper S #96), die derde algemeen werd, voor Kevin Caprasse, de teamgenoot van Paul Lejeune in de Clio #18. Goede prestaties waren er verder van Emilien en Denys Buffet (Clio) en Jérémy Princendie in zijn Citroën AX, die hij deelde met Luc Princen en Gary Peeters. Hij behaalde de pole in de Klasse C. In Division 3, was de snelste tijd voor de Ford Focus RS #79 van Ronchail, Ronchail en Duthoit.

 

Er werd een stilstaande start gegeven, met meteen heel wat emoties in het peloton, want Grégory Paisse viel stil en al de andere wagens moesten dus een uitweg zoeken. Matty Zadnikar was ook niet enorm snel weg en dus was het... Yvan Muller in de MINI Cooper S #96 die als eerste leider op de tabellen kwam. De eerste race werd gekenmerkt door heel wat wedstrijdfeiten, met onder meer een aanrijding tussen Michaël Divoy (Clio #10) en Jacques Morlet (Clio #86), die eerste moest meteen opgeven. Niet meer geluk was er weggelegd voor Jérémy Princen (Citroën AX #333), die de boxen moest opzoeken, na een lang gevecht met Claudie Tanghe (Clio #14).

 

Na goed een derde van de wedstrijd gaf ook Yvan Muller op, met een stukke alternatorriem. Er volgde dan nog een neutralisatie als gevolg van een koprol van de Clio #28 van Deger en Borman, waarna Ronchail met de Ford Focus RS #79 de leiding zou nemen, voor Marc Neyens (BMW M3 E36 #298), Paul Lejeune (Clio #18) en Tony Kevers (VW Golf II). Na een laatste Code 60, wonnen Neyens en Zadnikar de eerste manche voor de Golf II van Paisse en Kevers en de Clio van Lejeune en Caprasse. Die laatste had eerder een Stop & Go gekregen. Knap vierde waren de broers Buffet (Clio #32), voor de Focus RS #79 van Ronchail-Ronchail-Duthoit, winnaars in Division 3. In de Klasse C, ging de zege naar de Honda Civic #5 van Van Damme, Van Billoen en Deridder, na problemen voor de Citroën AX van Princen-Princen-Peeters.

 

In tegenstelling tot het klassement van de BGDC, zouden de BMW 325i van de ClubSport Trophy twee afzonderlijke races rijden, met een zege in de eerste reeks voor Jurgen Gulicher en Jo Smets, voor  Kristof De Neef en Robert De Hoen, terwijl Christophe Vanneste en Christophe Godart mooi derde werden.

Terug naar de normale gang van zaken

 

In de namiddag volgde dan een tweede race, waarin meerdere deelnemers ontbraken. Onder meer de Clio #10 van Divoy-Asnong en de MINI #96 van Muller waren er niet bij. Het eerste half uur was bijzonder intens, met een Eric Duthoit die in de Focus #79, een schitterend gevecht met Tony Kevers zou leveren, al eindigde dat gevecht voor de Focus wel met een fout. Matty Zadnikar en Marc Neyens zagen de krachtbron van hun BMW M3 E36 #298 na 35 minuten in rook opgaan en dus mochten zij meteen huiswaarts. Nog een zorgenkind was het asfalt dat zeer veel van de banden eiste en na minder dan 1/3 van de race zagen we de VW Golf II van Tony Kevers in de pitlane voor nieuw rubber. Opvallend was ook de schitterende prestatie van Jérémy Princen, die derde lag aan het stuur van zijn Citroën AX, met in zijn spiegel Rudy Thiroux (Honda Civic #48).

 

Na 70 minuten kwam de safety-car weer op de piste, na een ongeval van de Honda S2000 #67 van Vanhoutte-Vermeersch, waarna er niet meer dan twee wagens meer in dezelfde ronde lagen. De strijd om de zege was er dus één tussen Golf II #101 van Kevers-Paisse en de Clio #18 van Lejeune-Caprasse. Het einde van de race was spannend tot de Clio onder geel zou inhalen en daarvoor uiteraard een straf zou krijgen. Zo ging de zege uiteindelijk naar de sterkhouders van de Klasse D in de Division 1, Tony Kevers en Grégory Paisse, die acht seconden bonus overhielden op de Clio van Lejeune-Caprasse, met Denys en Emilien Buffet (Clio) op een mooie derde plek algemeen en in Klasse D. De vierde plaats was dan weer voor de MINI Cooper S van Bylemans en Knopker. In de Klasse C (1600cc), ging de zege naar Rudy Thiroux en Philippe Lannaux aan het stuur van de Honda Civic #48, terwijl in Division 3 de overwinning weggelegd was voor de BMW M3 E36 van Christian Heck, Smaël Haddouche en Jean-Pierre Blaise.

 

De organisatoren zetten zich vervolgens aan het rekenen en het klassement na 240 minuten gaf Kevers en Paisse (VW Golf II) als winnaars aan, voor Lejeune-Caprasse en Buffet-Buffet, beide in een Clio, terwijl de top 5 van het algemene klassement en de Klasse D vervolledigd werd door Bylemans-Knopker (MINI) en Brugma-Morlet (Clio #86), eindelijk nog eens vooraan. Mooie prestatie ook voor Gaëtane Bachy (Honda Civic #23), die helemaal alleen reed in de beide manches en als zevende werd afgevlagd! De roze Honda Civic ging de Clio #61 van VDS Racing Adventures van Raphaël van der Straten en ‘Jo la Coupe’ vooraf, net als de bolides van de Klasse C. Daar waren het Patrick Van Damme, Patrick Van Billoen en Christian Deridder (Honda Civic) die het haalden voor Ronveaux-Hayon-Clermont (Honda Civic #18) en Thiroux-Lannaux (Honda Civic #48). De Citroën AX #333 van Princen, Princen en Peeters liet echter ook mooie dingen zien en we hopen de Franse bolide snel weer te zien.

 

Na de opgave van de BMW van Zadnikar en Neyens, was de Klasse E van de Division 1 voor de dubbel winnaars van de BMW ClubSport Trophy, Gulicher en Smets, voor De Neef en De Hoen. Vanneste en Godart werden tweemaal derde. Tweemaal hetzelfde podium in de BMW ClubSport Trophy dus!

 

In Division 3 tot slot was de zege voor Heck, Haddouche en Blaise, meteen hun zesde zege. Zij bleven als zesde algemeen ruim voor de BMW M3 E36 #20 van Franky Huybrechts en Dries Heyman en de BMW M3 E36 #77 van Spigeleer en Grysouille.

Nu is het even vakantie voor de troepen van de BGDC 2012, alvorens we hen begin juli terugzien in La Bresse voor alweer twee races van 120 minuten.

Algemeen Klassement

1. Kevers-Paisse (VW Golf II), 211 ronden in 4u02’33’’925 (1er D1-Cl.D)

2.     Lejeune-Caprasse (Renault Clio), + 53’’370

3.     Buffet-Buffet (Renault Clio), + 3t.

4.     Bylemans-Knopker (Mini Cooper S), + 5t.

5.     Brugma-Morlet (Renault Clio), + 7t.

6. Heck-Haddouche-Blaise (BMW M3 E36), + 7t. (1er D3)

7.     Bachy (Honda Civic), + 8t.

8.     Van der Straten-Vanloocke (Renault Clio), + 8t.

9. Van Damme-Van Billoen-Deridder (Honda Civic), + 8t. (1er D1-Cl.C)

10.  Ronveaux-Hayon-Clermont (Honda Civic), + 9t.

11.  Servranckx-Payen (Renault Clio), + 9t.

12. Gulicher-Smets (BMW 325i ClubSport Trophy), + 11t. (1er D1-Cl.E)

13.  De Neef-De Hoen (BMW 325i ClubSport Trophy), + 11t.

14.  Thiroux-Lannaux (Honda Civic), + 12t.

15.  Vanneste-Godart (BMW 325i ClubSport Trophy), + 14t.

16.  Huybrechts-Heyman (BMW M3 E36), + 15t.

17.  Spigeleer-Grysouille (BMW M3 E36), + 21t.

18.  Van Kuyk (Renault Clio), + 25t.

19.  Licops-Licops (Mini Cooper S), + 35t.

20.  Ronchail-Ronchail-Duthoit (Ford Focus RS), + 38t.

21.  Bendib (BMW 325i ClubSport Trophy), + 40t.

22.  De Zan-Ledoux (BMW 325i ClubSport Trophy), + 53t.

23.  Verhulst-Tanghe (Renault Clio), + 65t.

24.  Vanhoutte-Vermeersch (Honda S2000), + 76t.

25.  Zadnikar-Neyens (BMW M3 E36), + 78t.

26.  Devos-Declerck (VW Golf III), + 102t.

27.  Licops-Paque (Porsche 944), + 124t.

28.  Deger-de Borman (Renault Clio), + 165t.

29.  Muller (Mini Cooper S), + 169t.

30.  Despriet-Van Colen (Renault Clio), + 177t.

31.  Lacroix (BMW M3 E36), + 181t.

32.  Divoy-Asnong (Renault Clio), + 203t.

33.  Princen-Princen-Peeters (Citroën AX), niet geklasseerd

Statistiques

Compteur d'affichages des articles
539330

Qui est en ligne ?

Nous avons 28 invités et aucun membre en ligne

Photos au hasard

bgdc2012-02-01.jpg